İşte hayatın en güzel tarafı da buydu ; her şey olabilirdi , her ne kadar olasılıksı olursa olsun olabilirdi , olasılıkdışı olan bir olay mutlaka olurdu.
Bu akşam anladım ki bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş
Gene bu akşam anladım ki onu kaybettikten sonra , ben dünyada ancak kof bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim.