Ah! Yalnız, tanrısız ve efendisiz kişi için günlerin yükü korkunçtur azizim. Tanrı’nın modası geçtiğine göre, insanın kendine bir efendi seçmesi gerekir.
Bir adam tanıdım, kafasız bir kadına yaşamının 20 yılını verdi, her şeyi feda etti ona, dostlarını, emeğini, hatta dürüstlüğünü fakat bir akşam, kadını hiç sevmemiş olduğunu anladı. Canı sıkılıyordu, hepsi bu, insanların çoğu gibi canı sıkılıyordu. Bu yüzden kendine karmaşa ve dram yüklü bir yaşam yaratmıştı. Bir şey olması gerek, insan ilişkilerinin bir çoğunun açıklaması işte bu. Bir şey olması gerek, aşksız bir kölelik, savaş ya da ölüm.