damla

"Peki ya gerçekten de dünyanın sonu gelirse ne olur?"
Edebiyat
Reklam
"...eninde sonunda... Uyandığında yine kendin oluyorsun. Hep böyle değil midir zaten? Hayatta her insan için biçilmiş bir rol vardır. Onlar yalnızca bunun farkında değiller."
Edebiyat
Kulağa acımasızca gelebilir ama bence hiç uyanmasa onun için daha iyi olur. Kırk yılda bir gülümsüyor. Ve birinin adını sayıklıyor. Ama o kişi asla ben olmadım... Babam artık var olmayan birinin özlemini çekiyor sanırım.
Edebiyat
"Her şeye rağmen ona minnettarım. Beni evlat edinip büyüttüğü için."
Edebiyat

damla

, bir kitap okudu
9/10
·184 syf.·
Beğendi
·
2022 15. kitabı
Jeon Geuk-Jin
9.2/10 · 44 okunma
Reklam