b

b
@danteswrongway
°˖✧𝓪𝓻𝓼 𝓵𝓸𝓷𝓰𝓪,𝓿𝓲𝓽𝓪 𝓫𝓻𝓮𝓿𝓲𝓼✧˖°
4/10
·464 syf.··
2022 65. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 21 Ağustos 2022 02:26
Bu kitabı seveceğimden o kadar emindim ki üst üste kötü kitaplar okuduğum zor zamanlar için saklıyordum. Çünkü Mariana Zapata, Lukov'dan Sevgiler kitabıyla gönlümde taht kurmuştu ve kendisinden beklentim yüksekti. Ama beklentiler bazen üzüyor ne yazık ki. Kitabın başları Ruby ile Aaron arasındaki e-postalardan oluşuyordu. Bu olay ilgimi çekti fakat bir yandan da başımı ağrıttı zira birbirlerini tanımak adına birçok soru sordukları ve bu sorulara karışık olarak cevap verdikleri için sürekli konudan konuya atladılar. Öyle ki çoğu zaman hangi soruya cevap verdiklerini bile hatırlayamadığım oldu. Geri dönüp kontrol edeyim dedim ama bu daha da yorucu olunca (çünkü bu e-posta işi 118 boyunca devam etti) vazgeçtim. Neyse ki bir noktadan sonra mesajlaşmaya başladılar da rahatladım. İkilinin yavaş yavaş birbirini tanımasını, yaptıkları şakaları, aralarındaki eğlenceli diyalogları ve zor zamanlarında birbirlerine destek olmalarını okumak hoşuma gitti. Gelgelelim kitabın yarısına kadar sadece mesajlaşmalarını okuduk ve bu durumun şöyle bir handikapı oldu: İkisinin de duygu ve düşüncelerini öğrenemedik. Bu, Ruby'nin ağzından yazılan bir kitap olduğu için Aaron'un olmasa da en azından Ruby'nin bu mesajlara tepkisini kitabın ilk yarısında da az da olsa okumak isterdim. Sadece mesajlaşmaları okumak, tamamen dışarıda kalıp hikâyenin içine girememem demek oldu ki bundan hiç hoşlanmadım. Sonraları Ruby'nin ağzından bölümler gelmeye başladı ama bu sefer de hiç bilmediğim bir insanın hikâyesini ortasından okumaya başlamışım gibi hisettim. Çünkü Ruby'i doğru dürüst tanımıyordum. Ha, okudukça tanıyabildim mi? Hayır. Ruby'nin, mesajlarda kendini anlattığı gibi davrandığı zamanlar olmakla birlikte yapısına tamamen ters davrandığı zamanlar oldu. Bunu “değişmek” adı altında bir yerlere
Sevgili AaronMariana Zapata · Nemesis Kitap · 2021605 okunma
b
Buraya yorum yazmak için girmiştim birebir hissettiklerimi döken birini görmek beni aşırı rahatlattı ya🥲gerçekten dipnot dahil her şeye sonsuz katılıyorum hayat enerjim sömürüldü sürükleye sürükleye okuyorum resmen kitabı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşkın formülü
10/10
·384 syf.··
2024 31. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2024 00:00
Kitabı okumayı düşünen herkese selamlarr, Öncelikle önyargım sebebiyle yazara özürlerimi bildirmek istiyorum.Tamamen ahmaklık etmişim zira yazarın yazım dili,karakterlerin tutarlılığı,gelişimleri,sorunları çözmeye çalışma şekilleri ve aşırıdan uzak oluşları inanılmaz iyiydi.Asla böyle olmasını beklemiyordum.Okumaya çok çekinmiştim fakat iyi ki her şeye rağmen okumuşum. Michael ile ilgili önyargılarım hemencecik yıkıldı ve ne kadar kötü bi bakış açısıyla yaklaştığımı anladım.Korkum yüzeysel bi tavırda olmasıydı fakat her şey denilebilirdi ama asla yüzeysel biri denilemezdi bu karaktere.Benim için bu kitap asla bi smut kitabı değildi(smutları güzeldi ama bu şekilde denilip geçilecek bi kitaptan çok daha fazlasıydı).Annesi ve ailesi için asla istemediği bi yöne giren,fakat bunun yükünü kendi zihninde bile ailesine atmayacak kadar sorumluluk sahibi bi karakterdi Michael.Yazar bunu direkt ele almasa bile okurken bir şekilde onun bundan memnun olmayışı hissediliyordu.Aynı şekilde Stella inanılmaz önyargısız bir karakterdi ve otistik olması bu durumu çok güzel bi şekilde desteklemiş.Onun duygusal ve mantıklı yaklaşımı,bi noktada beni de onun gibi düşünmeye sürükledi ve bütünüyle duvarlarımı yıkabildim.Öte yandan Michael tam bi centilmendi ve Stella ile uyumları çok güzeldi.Hiçbir kadını aşağılayan küçük gören ya da aşırı bir tip değildi.Stellaya da aynı şekilde her şekilde destek oldu ve onu olduğu gibi kabul etti.Stellaysa inanılmaz bi destekçiydi ve Michael için yapılabilecek her şeyi yapmaya hazırdı ve bunu o kadar güzel bi noktadan yaptı ki asla rahatsız hissetmedim.Sonunda Micheal istediği işi yapabildi,Stellanın desteği her zaman üzerindeydi.Micheal inanılmaz bi karakterdi,Stellaya aşık olma evresi o kadar güzel işlenmişti ki.Hiçbir şeyin rahatsız edici ya da maddi
Aşk
Aşkın FormülüHelen Hoang · Epsilon Yayınları · 20231,280 okunma
Emre Gündaş isimli okura yanıt verildi
b
çok teşekkür ederimm