Yıl 2014 ve wattpadde bir fan kurgusu okuyorsunuz gibi hissettiriyor.Bunu niye çevirdiniz ya aşırı garip bi hikaye.Başta burada ve diğer kitap yorumu sitelerinde fazla drama olduğunu duyunca abarttıklarını düşünmüştüm ama haklılarmış çünkü bu başına kötü olaylar gelmesinin gerçekçi bi hâli asla değil.
Evet başına aşırı kötü şeyler üst üste gelebilir de buna tepki şeklin bu kadar garip olamaz ve Stone karakterinin ani değişimi.Bu ikili arasında nasıl bir ilişki olacak anlamadım ben.Stone'un değişimi o kadar aniydi ki bu saatten sonra olan her şey tamamen acıma yüzünden olacak gibi geldi.Çok kötü.