Her türlü dark romance kitabı ve toksik şeyi okurken keyif alabiliyorum ama mutfak beziyle kedisinin kafasına vuran bi karakteri okumamın ihtimali yok.Ciddi olarak vurup vurmadığı umrumda değil,bir kedim var ve yürürken yanlışlıkla çarpıştığımızda bile kendimi kötü hissediyorum o yüzden benim için her haliyle rahatsız edici bir davranış.