meczup

meczup
@dareynnn
Seni uçurmazsa yandın kuşları da uçuran
Ey kalem! Bu eser senin değildir. Ey gece! Bu seher senin değildir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sabit bir gülümseme rüzgarı bütün yüzlerde esiyordu.
Yaşantısının kısır çemberini yırtmalıydı.
Mutlu insanlar aslında kimseye görünmemeliydi.
Biliyorum beni düşünmüyor, ama ne yapabilirim ?