meczup

meczup
@dareynnn
Seni uçurmazsa yandın kuşları da uçuran
Sabit bir gülümseme rüzgarı bütün yüzlerde esiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşantısının kısır çemberini yırtmalıydı.
Mutlu insanlar aslında kimseye görünmemeliydi.
Biliyorum beni düşünmüyor, ama ne yapabilirim ?