Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hemde kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hemde umutsuzluk kışıydı, hem herşeyimiz vardı, hemde hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik yada tam öteki yana...