Aslında insanın ömrü çocukluğundan ibaretmiş. Ondan sonrası hep kabir azabı, cehennem ateşi imiş. Kitapta muhabbeti kim yazmışsa yalan söylüyor. Allah, muhabbet lezzetini dünyadaki belalara bedel değil, dünyadaki belaları muhabbet lezzetine bedel yaratmış...