Davut Ay

Davut Ay
@davutay
“Herkesin bir hikayesi vardır” demişti soyadını bile unuttuğum kadim bir dost...
Nevi Şahsına Münhasır
Lisans
Bursa
3 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Davut Ay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·399 syf.·
2017 30. kitabı
Stephen King
9.2/10 · 9,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bize haksızlık ettim.. Bakışlarında sonsuz hayaller kurarak.. Saçlarının karasından aşağı süzülen yıldızların ucuna tutundum hep.. Ben bize haksızlık ettim.. Gözlerinin kahvesinden yudumlarken kırk yıllık hayaller kurdum.. Esmerliğinde boğuşurken teninin, ben bize haksızlık ettim..Ben severken ikimizin yerine de sevdim..Özür dilerim sevgilim.. ~dvt'ay~
Oysa yakamozlar hep oradaydı. Ay sırlarını ifşa etti...
Bu bir rüya. Uyandığımızda ellerimiz temiz olmalı!..
şimdi ardımda kalan her şey bana isyan etmez mi? solup giden gencecik yılların çaresizliği kadar büyüdüm ben..