Ben bize haksızlık ettim.. Bakışlarında sonsuz hayaller kurarak.. Saçlarının karasından aşağı süzülen yıldızların ucuna tutundum hep.. Ben bize haksızlık ettim.. Gözlerinin kahvesinden yudumlarken kırk yıllık hayaller kurdum.. Esmerliğinde boğuşurken teninin, ben bize haksızlık ettim..Ben severken ikimizin yerine de sevdim..Özür dilerim sevgilim..
~dvt'ay~