Bugünlerde geride kalacak... Kalmayacak! Her gece herkes bütün acılarını hatırlayacak gözlerini kapattığında. Böyle olmasa, binlerce çeşiti olur muydu uyku ilaçlarının?
Kim kimi duymuştu ki zaten bugüne kadar? Kim kimin çığlığına koşmuştu ki? komşuların hıçkırıklarını duymazdan gelen insanların kaderinde sessizce ağlamak vardı. Dünyada yardım istenecek kimse yoktu. Hiçbir zaman da olmamıştı. Gönüllü yardım kuruluşları doyuruyordu belki birkaç yüz bin kişiyi ama duyabiliyor muydu karnını bayat yemekle doldurduğu insanların haykırışlarını?