Kitabı okuduğum da Kemal'in yaşadığı gelgitler beni etkiledi. Nişanlanmak üzere iken Fusun a duyduğu aşk ve onun için yaptıkları ruhunda oluşan tufanlar okumaya değer bir kitap çıkarmış ortaya. Beğenerek okudum. Tabii ki şunu da belirtmeliyim kitabı okuduktan sonra arkasında bulunan biletle müzeyi ziyaret edememek içimde hep bir eksiklik olarak kalıcak.