Ayşe

“Ne yaşayanlar anlardı beni, ne de ölüler işitebilirdi.”
Sayfa 8·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yaşamaya çalışmak; biz ölümlülerin ekseriyetle yaptığı bu.”
Sayfa 5·Kitabı okudu
Alıntı
“Öleceğimi öğrenince çok şaşırdım. Azrail’i atlatmayı umduğumdan değil; herkes gibi ruhumu yetkili makamlara teslim edeceğimi elbet biliyordum. Ama o gün öyle uzak ve muğlaktı ki, galiba ölümümü görmeye ömrüm vefa etmez sanıyordum. Bilmek farkında olmama yetmiyordu.”
Sayfa 5·Kitabı okudu
Alıntı

Ayşe

, bir kitap okudu
7/10
·408 syf.·
23 günde okudu
·
2025 5. kitabı
R. F. Kuang
6.7/10 · 13,4bin okunma
“Yalnız olmaya alışkınım; her zaman yalnızdım.”
Sayfa 403·Kitabı okudu
Alıntı