İstersen yine hep hayır de, olmaz de, ne çıkar
Her şey olacağına varıyor çaresiz
Yasamak zorundayız, sen de biliyorsun
Öyleyse gel otur yanıma sevişmeliyiz
Bugün yıkığım biliyor musun?
Ezginim, çaresizim, umutsuzum
Bırakma beni insanlar kötü
Bırakma beni korkuyorum
Bir deli otlar büyüyor içimde
Sancılıyım, yorgunum, kederliyim
Bu halini sevdim, gitme kal
Çamurlar çirkefler içindeyim
Bir dayak yemiş adamım şimdi
Bezginim, kararsızım, yılgınım
Al götür beni o kayıp geceler
Yeter ikimize yalnızlığım