Güngör Derman

Yaşanmamış hatıralar bilirim Büyülü sonbahar akşamlarında Bulutlar üstünde su kenarında Yalnız hayal edilen hatıralar İşte; en ürpertici nağmelerle Bizim şarkımızı söyleyen rüzgar Sen dudağında gülümsemelerle Ben gözyaşlarımla, bu alemdeyim Fakat yine biz bize, başbaşayız Duymasan düşünmesen de; unutma Bir daha bu anı yaşayamayız
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir gün gelir de unuturmuş insan En sevdiği hatıraları bile Bari sen her gece yorgun sesiyle Saat on ikiyi vurduğu zaman Beni unutma Çünkü ben her gece o saatlerde Seni yaşar ve seni düşünürüm Hayal içinde perişan yürürüm Sen de karanlığın sustuğu yerde Beni unutma
Unutulur mu derin şafaklarda Seninle geçen mesut dakikalar Birer şarkı gibiydi dudaklarda Güneşler, yıldızlar ve şahikalar
Kimler aldı kahvedeki yerinizi Han odasında şimdi kimler yatıyor Sokaklar camekanlar seni hatırlatıyor Bir daha görmek kısmet değilse birbirimizi Çaresiz mahşer gününü bekle sabırla Beni de “istediğin zaman” hatırla
Şiir
Belli değil nasıl yaşadığımız Boşuna dönüyor yeldeğirmeni Düşünceler yorgun, hayaller yalnız Bu mevsim,bu mevsim ağlatır beni Mum aleviyle söndü varlığımız Şu hava bambaşka, şu koku yeni Bu mevsim, bu mevsim ağlatır beni