Damla Çiğdem

Damla Çiğdem
@dcigdem
Reklam
Beni bırakıp gitmeseydin, belki unuturdum seni
Nefesini kesmiyordu. Hatta tam tersi geçerliydi. Ama bu sorun değildi; ciğerlerini havayla doldurmana sebep olan birinin yanında olmak güzeldi.
Dil bu karanlığın içinde yaşayabilirmiş gibi görünen tek şey olacak. Hiçbir ağırlığın, hiçbir gerçekliğin kalmadığı bu yerde. Karanlığın gerçekliğe benzer tek yanı, konuşulabilmesi olacak. İki kişi arasında. İki duvar arasında. Sonra soyunmağa başlayacak insanlar. Gecenin açtığı yaralar biraz daha acısın diye.