Damla Çiğdem

Damla Çiğdem
@dcigdem
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Güzel bir kitap okumak ve ömrümün geri kalanını o kitabı okuduğum yerde geçirmek istiyorum," demişti o. Sonra da bana dönüp sormuştu: "İnsan güzel bir kitap okuduğu yerden nasıl ayrılabilir?"
Kendi içini göremeyen, orada ne rezil şeyler olduğunu bilmeyen, kendi içinden çıkamaz.
Kişi sevdiğini hep sonradan mı anlar?