dicle

dicle
@dcl35
Okumak… ne harika bir ilaç
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm eşyalarımı yenilesem de kitaplarım yıllarımı hep yüzüme vurup duracak.Ne çok zaman geçmiş ; ne çok hüzün,hayal kırıklığı biriktirmişim…
Sayfa 16
“Gerçekten çok iyi biriydi.En büyük şanssızlığı , etrafındaki insanların onun kadar iyi olmamasıydı…”
Sayfa 117
“Her aşk ,bir gün biter “demişti Cemal, buna hazırlıklı olmalıymışız
Sayfa 69
Aşk
“Bu yüzden öldü,”dedi bana Doktor Dionisio Iguaran .”Bizden daha sağlıklıydı , ama insan onun göğsünü dinleyince yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu.”
Sayfa 40