dd

dd
@ddddddddddddd
Arkadaş, siz nasıl kitap okuyorsunuz benim aklım almıyor. Şu alıntılarınız ve yazılarınızdaki imla hataları insanın gözünü kanatıyor artık. Dilinizden bihabersiniz ama çok kitap okuyorsunuz(!) evet evet, öyle.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

dd

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1006 syf.·
2017 121. kitabı
Marquis de Sade
7.9/10 · 274 okunma
başkaldırıyı seçenlere şükürler olsun, çünkü yeryüzünün krallığı onların olacaktır!
undefined
Koynumda çırılçıplaksınız  Şehir, akşam ve sen Aydınlıgınız yüzüme vuruyor Bir de saçlarınızın kokusu. Bu çarpan yürek kimin Sesleri soluklarımızın üstünde küt küt atan  Senin mi şehrin mi akşamın mı yoksa benimkisi mi?  Akşam nerde bitiyor nerde başlıyor şehir Şehir nerde bitiyor sen nerde başlıyorsun Ben nerde bitip nerde başlıyorum? 
Şiir