Nur

Nur
@ddeborah
Okumayı ve araştırmayı seviyorum. Bence bu sefil hayatımı biraz olsun anlamlı kılıyorlar.
Benim güncel heves bu sınırda
"İnsan için hiç doğmamış olmak, güneşin kavurucu ışığını hiç görmemiş olmak en iyisi olurdu. Ama eğer doğmuşsa olabildiğince çabuk Hades'in kapılarına koşturmalı ve orada, yerin altında huzur bulmalıdır."
Mitoloji