“Oda için mi? Nasıl yani? Odanın canı mı sıkılıyor ki?” Diye düşünebilirsiniz. Nedense, odanın bile sıkıldığını düşünürüm ben! Dili olsaydı, kimbilir nelet söylemek isterdi?
Lafa gelince kimsenin istemediği, ama evimizden, işyerimizden nasıl uzaklaştıracağımızı bilemediğimiz, oysa yapıcı ve iyi yanlarıyla aramıza gelse, hiç mi hiç bırakmak istemeyeceğimiz iki yönlü bir misafirdir öfke.