Kitap gercekten çok güzel. Okurken sıkılmadım su gibi akıp bitti. Yaptigi eleştiriler özellikle televizyonlarla ilgili olan kısım çok hoşuma gitti. Televizyonun edabiyati yok ettiği gerçeğine çok güzel şekilde değinmiş. Güzel bir distopyaydı.
Okurken sıkılmadığım, hislerini hissettiğim, çok gerçekçi duyguların olduğu bir solukta okunan aşk romanı. Sabahattin Ali'ye aşık olduğum kitap. Kesinlikle herkes okumalı.