Kral bunun üzerine şöyle dedi: "Hayır, ben değil. Siz, kendiniz kralsınız. Siz beni zayıf ve kötü yönetici olarak gördüğünüzde, siz kendiniz zayıf ve kötü yöneticilerdiniz. Şimdi ülkenin durumu iyi, çünkü sizin iradeniz böyle. Ben hepinizin zihnindeki bir düşünceyim sadece, sadece sizin eylemlerinizde varım. Gerçekte yönetici olarak böyle bir kimse yok. Sadece kendilerini yönetmek üzere yönetilenler var."
Ve Kral tacı ve asasıyla kulesine döndü. Yaşlılara ve gençlere gelince her biri hoşnut, kendi yoluna gitti.
Ve her biri kendini, bir elinde taç bir elinde asa, Kral olarak görüyordu.