sabahattin ali`nin bana göre en güzel kitabıydı(kürk mantolu madonna, kuyucaklı yusuf, içimizdeki şeytan eserleri arasından). ömer yani ana karakter kısaca ilk başta elde etmek için kendimizi paralayıp sonra elde edince de gözümüzde kıymetinin kalmamasını en son da onu kaybedince yaşadığımız pişmanlıktan bahsediyor yani günümüz ilişkilerinin çoğundan bahsediyor kesinlikle okunmalı ve sabahattin ali`nin diğer eserlerine göre bence daha az betimlemeli ve akıcı