Gül

Gül
@dead_daisyy
Mesaj atmayın sohbet için burda değilim!
"Bense aşkın hep çok güzel bir şey olduğunu düşünmüştüm."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Gül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2021 17. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
"Bir çıkmazın içindeyim, ama bu çıkmazdan kurtulacağım."
Edebiyat
"Sanki o her yanı kaplayan sessizliğin gerçeği geri getirmesini ve her şeyin normale dönmesini bekler gibiydi."
Edebiyat
"Biraz daha uyusam ve tüm bu saçmalıkları unutsam nasıl olur acaba?"
Edebiyat