Bir öğretmene aşk nedir dedim?
Bu dersi işlemedik dedi...
Bir doktora aşk nedir dedim?
Bu hastalıkla hiç karşılaşmadım dedi...
Bir çocuğa aşk nedir dedim?
Bu oyunu oynamadım dedi..
En son deliye aşk nedir diye sordum?
Beni bu hâle getiren dedi.....
Tanrı biz kullarından ne istiyor? Tanrı’nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı’nın gözünde?