deborahwhite

"Oysaki sadece sevmiştim ben seni, hangi gidenin intikamını aldın ben:')
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne diyordu Neşet Ertaş; "Benim bakıpta kıyamadığım, elin yanında çürüyor gördün mü..?"
Edebiyat
"Heves olsan çoktan biterdin."
Aşk
"Sanki çok ömrümüz varmış gibi, beklemeyi öğretiyor bize hayat."
Hayat