deborahwhite

"Alışmak zorunda olduğum her şeyden nefret ediyorum.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yitirdim kendimi kendi içimde..."
Hayat
Bana neden öyle hissettirdin.:") Neden?
Aşk
Ben söylediklerimden sorumluyum, anladıklarınızdan değil. -- Stefan Zweig
Edebiyat
O an keşke yine uzak olsak demiş içinden..." Keşke uzak olsak da onu görebilsem, iyi olduğunu bilsem." Çünkü sevmek buymuş. Sevmek yakınında olmasa da sadece orada olduğunu bilmek, iyi olduğunu görmekmiş...
Alıntı