deborahwhite

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... Uzakta olan güzel olmasaydı bu kadar, bakar mıydı gözler bu kadar uzağa? İnsan öyle bir yaratılmış ki, gözleri en uzağı, gökyüzünü bile görüyor. Çünkü güzel olan uzak olandır, Her daim ve daima...
Alıntı
{Bu kadar basit işte.}
Tolstoy diyor ki: Kalbin yetmiyorsa sevmeyeceğin insanı yorma. Cesaretin yoksa, yürüyemeyeceğin yola çıkma.
Edebiyat
~Bir tek bilmediğim yerler acı vermedi. Keşke, diyorum. insan insanı hiç tanımasaydı.
"Hiç kapıldın mı o hisse, gitmek istersin hani, ama aynı zamanda da kalmak gelir içinden."
Şiir