Yalnızlık
Hayatımda herkese iyi geldim, dostlarıma, aileme, çevreme. İlk kez görüştüğüm insanlar bile dert döktü bana iyi geldin dedi. Sonra bir gün doldum kimse dinlemedi. 12 senelik dostum dediğim insan bile. Sonra beni anlatmamakla suçladılar. Bazısı da sessizlikle, içime kapanık olmamla. Genelde hep iyi geldim. Ama birine derdimi anlatmak, içimi dökmek bana hep yük olmak gibi geldi. Sonra bana sen de insansın anlatacaksın tabi dediler. Bende onlar gibi açmaya çalıştım kalbimi duygularımı. Ama hep dışlanmış hissettim. Ben her daim yalnız kaldım. Yetim öksüz bir ruh gibi. Eskiden bana ne dendiyse, uyguladığımda eleştirildim. Kimse yaptıklarını görmedi görende abartma geçmişe dönme dedi. Ne kolay ama dimi. Buda buraya kendi sayfama iç dökme iletisi olsun. Benim gibi olan mutlaka vardır. Bu ileti ruhu öksüz yetim kalan herkese gelsin. Not: saat 02.05 ve ben artık kimseye cidden anlatmamaya karar verdim. Bir kez daha itilmemek adına...
"Yine gelir misin?" dedi "beklersen hep gelirim" dedim "ben beklemeye , sen de gelmeye alıştık" dedi sustuk... -Hüsnü Bala
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
ben köşeliydim hayat dedi düz olana yanaşırım
O arkadaşına dedi ki; - Beni unutma; çünkü ben sıkıntı içerisindeyim Arkadaşı ona cevap verdi; - Dualarımız birbirimize teselli olur. Birbirimizi dualarımızda unutmayalım sonra dedi ki - Yarın Allah'a (kavuşacağız), inşallah.
Fener bahçe için çok konuşulacak sözler
Fenerbahçe'nin eski Sportif Direktörü Mario Branco, Fenerbahçe'deki görevi hakkında açıklamalarda bulundu. Gelecek dönemde geri dönüşüne yeşil ışık yakan Branco, "Kariyerimde er ya da geç tekrar Türkiye'ye döneceğim hissine sahibim. Belki de bilmiyorum, Fenerbahçe'ye geri döneceğim. Belki de Fenerbahçe ile yarım kalan şampiyonluk hikayemi tamamlayabilirim'' dedi. Geride bıraktığımız yıllarda Fenerbahçe'de görev yapan ve 2024-25 sezonunun sonunda sarı-lacivertlilere veda eden Mario Branco, Yağız Sabuncuoğlu'nun YouTube kanalında sarı-lacivertli kulüpteki dönemiyle ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Her halini bildiğin bir insandan haber alamamak da gurbettir.. Dedi birisi.. "Her halini bildiği halde, Rabbinden uzak yaşamak ne oluyor peki?.. "Dedi diğeri..