Şimdi Bir albümün soluk resimleri arasındayım
Sis perdesinin arkasından bakıyorlar
Zamanın en neşeli anlarından kalma
Hangi yüze baksam gülümsüyor...
Çayı çok severdin
Çay getiren ellerimi öperdin
Öptüğün yerler acıyor şimdi
Simsiyah kederler kaynıyor çaydanlıkta
Sensiz neyin tadı kaldı ki baba?
Aslında bilmiyorsun
Ben senin hala hep o minik kızınım
Çiçekli taçlar takıyorum saçlarıma
Yüreğim bir arpa tanesi
Kaç yağmur yağdı
Kaç bahar geçti
Filizlenemiyor yokluğunda...
O çok sevdiğin
Fesleğenler bıraktığın gibi
Sıralı duruyor balkonumda
Her dokunduğumda
senin ellerin kokuyor baba...
Avuçlarınla beslediğin
Daha dün buradaydı güvercinlerin
Ölüm nedir bilmez ki onlar
Onlar da yokluğuna alışamadılar baba...
Seni bir kez görebilmek için
İkimizin Hikayesi💙♥️💙♥️.
Saçıma çiçekten taçlar yapardı
Kucağına alır öper koklardı
Masallardan çıkan bir kahramandı
Pamuk yürekliydi canım babamdı...
Korksam ay gibi geceme doğardı
Işık ışık neşesiyle sarardı
Şimdi hayali bir de resmi kaldı
Gülen yanımdı o benim aşkımdı...
İkimizin hikayesi biz yazdık
Mavileri gökyüzünden biz çaldık
Sevgilerin başkentini biz aldık
Suç ortağıydık biz hiç ayrılmadık...
Ayşe Keleş
Sizi bütün dünyanın sevmesine gerek yoktur aslında...
Birinin sizi dünyalar kadar sevmesi yeterlidir...(Alıntı)
Babalar gününüz kutlu olsun 🌹🎼☀️
''Biliyor musun İzmir'in kadınları kararlı ve güçlüdür,bir şey yapmak isterlerse mutlaka yaparlar.''
''Ne var bunda,tabii ki biliyorum''dedim.
''İlk kadın eylemini İzmirli kadınlar yapmış onu da biliyor musun?''