Ayşe Keleş

Ayşe Keleş
@dedimki
Yazar,Güzellik Uzmanı Eğitmeni
İZMİR
856 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şimdi Bir albümün soluk resimleri arasındayım Sis perdesinin arkasından bakıyorlar Zamanın en neşeli anlarından kalma Hangi yüze baksam gülümsüyor... Çayı çok severdin Çay getiren ellerimi öperdin Öptüğün yerler acıyor şimdi Simsiyah kederler kaynıyor çaydanlıkta Sensiz neyin tadı kaldı ki baba? Aslında bilmiyorsun Ben senin hala hep o minik kızınım Çiçekli taçlar takıyorum saçlarıma Yüreğim bir arpa tanesi Kaç yağmur yağdı Kaç bahar geçti Filizlenemiyor yokluğunda... O çok sevdiğin Fesleğenler bıraktığın gibi Sıralı duruyor balkonumda Her dokunduğumda senin ellerin kokuyor baba... Avuçlarınla beslediğin Daha dün buradaydı güvercinlerin Ölüm nedir bilmez ki onlar Onlar da yokluğuna alışamadılar baba... Seni bir kez görebilmek için
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İkimizin Hikayesi💙♥️💙♥️. Saçıma çiçekten taçlar yapardı Kucağına alır öper koklardı Masallardan çıkan bir kahramandı Pamuk yürekliydi canım babamdı... Korksam ay gibi geceme doğardı Işık ışık neşesiyle sarardı Şimdi hayali bir de resmi kaldı Gülen yanımdı o benim aşkımdı... İkimizin hikayesi biz yazdık Mavileri gökyüzünden biz çaldık Sevgilerin başkentini biz aldık Suç ortağıydık biz hiç ayrılmadık... Ayşe Keleş Sizi bütün dünyanın sevmesine gerek yoktur aslında... Birinin sizi dünyalar kadar sevmesi yeterlidir...(Alıntı) Babalar gününüz kutlu olsun 🌹🎼☀️
''Olmaz,böyle bir kahramanın hikayesini,İzmir'in dağlarında neden çiçekler açtığını bilmen lazım.''
''Biliyor musun İzmir'in kadınları kararlı ve güçlüdür,bir şey yapmak isterlerse mutlaka yaparlar.'' ''Ne var bunda,tabii ki biliyorum''dedim. ''İlk kadın eylemini İzmirli kadınlar yapmış onu da biliyor musun?''
Bizim insanımız gururlu ve şükretmeyi bilir bilir de içten içe bir geçim sıkıntısı,bir yangın var.
Sayfa 142