Roald Dahl'ın gerçekten o kadar güzel ve akıcı bir dili var. Aslında çoğu çocuk kitabının aksine sonrasında ne olucağını merak ediyorsunuz ve bu çocukları kitaba bağlıyor. Ayrıca içerisinde o kadar güzel mesajlar var ki elimizdekilerin kıymetini bilmekten tutun teknolojinin(televizyonların) zararlarına kadar bir çok ders veriyor ve bunları kesinlikle sindire sindire çocukların rahatlıkla kavrayabileceği şekilde yazılmış kesinlikle her yaşta insanın okuması gereken bir kitap