Kitabı kardeşimden aldım, kardeşim benden küçük ve verirken keşke bunu üniversiteye gitmeden okusaydım diyerek vermişti. Evet gerçekten tam olarak o yaş grubuna hitap eden bir kitap. O yaşları geçmiş biri okurken sıkılabilir. Ben de sıkıldım doğrusu elimde biraz süründü. Onun dışında çok sıkıyı sevmeyenlere despot ve eski kafa gelebilir. Özellikle bazı kısıtlamaları çok sert buldum.