Nereye baksam sen, nereye gitsem sırılsıklam sen...
Söyle, aklını senin uçurumunda bırakan birine
ne diyebilirsin ki?
Ben kendi içimde bir mülteciyim artık,
memleketim senin yüzün.
Ne bir nasihat kâr eder bu saatten sonra,
ne bir teselli;
Nabzım damarlarımı döverken sadece senin adınla,
Ben kendimi senin kirpiklerinin gölgesinde unuttum.
Ne diyebilirsin ki göğsünde bir cehennem,
dilinde bir dua taşıyana?
Gözlerinin değmediği her yer bana gurbet,
her adımım dipsiz bir sürgün.
Varsın mesafeler geçilmez, yollar uçsuz bucaksız olsun;
Senin kalbine dokunan benim ruhumken,
o uzaklıklara kim inanır?
Eğer divanelikse bu, en güzel deli gömleğimdir sevdan,
Ben sende koptum dünyadan,
bir tek seninle var olurum.
🎈