Mustafa kutlu okumak bana çok iyi geliyor . Hiç bir zaman yineleyen bir yazar değil . Akıcı bir üslupla yazıyor . kısacası okutuyor kendini . Bu hikayesi diğer okuduklarım kadar tat vermedi bana . Eleştirel bir kitap . Okunmaya tabiki değer ama dediğim gibi öyle aşırı bir tat alamadim.