📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok ama çok kıymetli bir kitap..
Dili yalın fakat anlamları fazlaca derin. Özeleştiri tadında yazılmış olması size kendinizi yargılanmıs gibi hissettirmiyor fakat aynı zamanda da sizi nefsinizle yüzleştirip yakanızı bırakmıyor. Günümüz koşullarında çoğu es geçtiğimiz gerçekle yüzleştiriyor insanı bunu yaparken de nasıl oldugunu anlamadıgım bir sekilde içinizi de ısıtabilen pamuk gibi bir kitap.. Yazara gerek üslubunun sıcaklığı ve samimiyeti gerekse bu konuları dert edinmesinden dolayı cok teşekkür etmek istiyorum. Bu kitabı ciltletip hafıza kütüphanemin en güncel raflarına koymak istiyorum.
Özellikle üniversite çağındaki gençlerimizin mutlaka okumasını tavsiye ederim.
Çayın manzarayı beklediği, annenin evladını beklediği, gözlerin yolları gözlemekten büyüdüğü, tohumların çatlamak icin baharı beklediği gibi bekler miydik?
Yoksa masadaki çay soğur...
Yürekler kül olur...
Hayat fon şarkısını değiştirir miydi?