Birine kalbinizi açıp içinizi döktüğünüzde,giderken sadece kendiniz götürmüyor,sanki size ait bir sırrı da yanına alıyor. O zaman artık yalnız bile değil,eksik kalıyorsunuz.
İnsanı yaşı değil , hayatı yaşlandırıyor . Bazen yaşadıkları , bazen de yaşayamadıkları . Kuracak hayali kalmayan , otuzunda bile doksanına varabiliyor . Önce ruh pörsüyor , sonra beden de ona uyuyor .