Zavallı kız on yıldan uzun bir süreyi korkunç bir suçluluk duygusuyla yaşamak zorunda kalmış.Şizofreninin en zalim yanı bu olmalıydı herhalde.Hayal ürünü görüntülerin büyük kısmının tek görevi,hasta insanı işe yaramaz,kötü ve yaşamaya değmeyecek biri olduğuna ikna etmekti.Şizofrenler hiç de nadir olmayan bir şekilde zihinlerindeki sesler tarafından intihar etmeye teşvik ediliyorlardı .
Acaba insan kendisinin hayatını değiştirirken başkalarının hayatına da hükmedebilir miydi? Ya da kendi hayatını, başkalarının hayatını değiştirme yoluyla değiştirebilir miydi