özge

özge
@demri
in the bleak midwinter
O anda, bizim için hiçbir şeyin farklı olmadığını anladım. O, bir yerlerde oturup ölümü bekleyecekti, ben de bu tımarhanede oturup deliliği bekleyecektim.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gördüğümüz, bulduğumuz hayatla başa çıkamıyoruz, ne ondan kaçabiliyoruz ne de ona uyum sağlayabiliyoruz. Böylece biz de başa çıkabileceğimiz bir çeşit dünya yaratma gücümüzü kullanıyoruz.
Edebiyat
Benim bir şeyim yok iyiyim, sadece en az iki bin yıl geç doğmuşum.
Edebiyat
Delilikten, girdiğim kapıyı kullanarak kaçıp kurtulamam.
Edebiyat

özge

, bir kitap okudu
Puan vermedi·328 syf.·
3 günde okudu
·
2020 11. kitabı
Louann Brizendine
8.5/10 · 818 okunma