Ah Kevok ah. Mehmet Uzun' un en sevdiğim kitaplarından bir tanesidir bu. 2 Yıl önce okumuştum. Aşk Gibi Aydınlık Ölüm Gibi Karanlık.......................................................................................................................................................................................................
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı bir arkadaşım hediye etti Ve gerçekten çok beğendim. Şimdiye kadar okuduğum kitaplar arasında en sevdiğim kitap diyebilirim. Okumuyanların okumasını tavsiye ederim.