Kendilerinden daha yüce bir şey tarafından kutsan dıkları ve şu anda olduğumuz yaratıklara yükseltildiklerini düşünü
yorlar. Üstelik tüm kanıtlar bunun aksine işaret ediyor. Yeteneklerimiz birfelaketten, birçok kişiyi öldürmüş bir afetten kaynaklanıyor. Bizler bir tanrının seçtikleri değil, lanetledikleriyiz.
"annem hep insan kalbinin kırılmasının daha iyi olduğunu söylerdi. Acı kişiyi güçlendirir, aşk güçsüz kılar derdi. Haklıydı. Bunu seni tanımadan önce bilmiyordum."