📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlığı öğretti bu bana.
Kötü bir şey değil.
Alışıyorsunuz.Hatta seviyorsunuz. Kendinden başka hiç kimse için endişelenmemek büyük bir lüks aslında. İri bir kaplumbağa gibi yaşıyorsun. Evin hep yanında,nereye gidersen evin orası. Seni merak eden yok,senin merak ettiğin yok. Mülk edinme isteğinin bile insanların yakınlarıyla ilgili olduğunu düşünüyorum bazen,benim gibi insanların yanlarında taşıyabileceklerinden daha fazlasına sahip olma ihtirası bulunmuyor pek. Kimseye bırakmayacaksan o kadar malı ne yapacaksın? Benimle birlikte bir yerden bir yere gidemeyecek hiçbir malım yok. Olmasını da hiç istemedim.