mimoz

Ben hasta bir adamım...Kötü bir adamım.Suratsız bir adamım ben.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yarattığım kötülük kadar övecekler beni. Ben de Tanrı'nın romanıyım işte. Hepimiz onun romanıyız.
Sayfa 96
Yalnızlığı öğretti bu bana. Kötü bir şey değil. Alışıyorsunuz.Hatta seviyorsunuz. Kendinden başka hiç kimse için endişelenmemek büyük bir lüks aslında. İri bir kaplumbağa gibi yaşıyorsun. Evin hep yanında,nereye gidersen evin orası. Seni merak eden yok,senin merak ettiğin yok. Mülk edinme isteğinin bile insanların yakınlarıyla ilgili olduğunu düşünüyorum bazen,benim gibi insanların yanlarında taşıyabileceklerinden daha fazlasına sahip olma ihtirası bulunmuyor pek. Kimseye bırakmayacaksan o kadar malı ne yapacaksın? Benimle birlikte bir yerden bir yere gidemeyecek hiçbir malım yok. Olmasını da hiç istemedim.
Bilmiyorum belki de arabalardan korkmamı istiyordu.Ama galiba ben mesajı yanlış anladım.Ben insanlardan korktum.
Kimse fark etmiyordu ama ben bir ölüydüm. Yazı yazmayan her yazar ölüdür zaten.
Sayfa 12