“ben kuşlardan da küçüktüm
bir gece vaktiydi
…
geçtim düşler sokağından
bir gece vaktiydi
ceplerimde hacıyatmazlar
yağmur yağsa
uykum kaçsa
bir kuş konsa badi parmağıma
ağlardım bir başıma
…
düş sattım aldanmışlara
aklım kaçıverdi elimden
bir gece vaktiydi..♪”❄️