denizey

İnsan her zaman krizde,insan krizin ta kendisi... İşte bu nedenle dünyadaki kaygıya gerilime ve ıstıraba sahibiz.
Reklam
Ve ben kendimi, ışığın hiçbir zaman içinde kalmadan geçip gittiği camdan bir nesne gibi hissettim.
Doğrudan yakınımda olan şeylerle bile aramda camdan bir duvar vardı ve kendi irademle onu yıkacak gücü bulamıyordum.
Kültürlü ve uygar olmak herkesin birbiriyle eşit ve özgür olması değil, herkesin kibarca diğerleriyle eşit ve özgürmüş gibi davranmasıdır.
Hayat sanki benden uzaklaşmış,o güne kadar hissettiğim gücünü ve rengini kaybetmiş, eşyalar biz zamanlar hissettiğim güçlerini ve hakikilikleri yitirmişlerdi.
Sayfa 160 - YKY·Kitabı okudu
Reklam