📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok uzun zamandır, bugüne kadar yaşamış en normal insan olduğum düşüncesiyle yaşadım. Bu düşünce bana verimsizliğin zevkini, hatta tutkusunu verdi: Sayıklayıp duran, aptallığa batmış ahmaklarla dolu bir dünyada kendi değerini sergilemek ne işe yarar? Kim için, hangi amaç uğruna uğraşacaksın? Geriye şunu öğrenmek kalıyor: Mutlak alanda kurtarıcı, dolaysız alanda yıkıcı bu kesinlikten tümüyle kurutulup kurtulmadığım.
Doğmuş olmaktan dolayı kendimi bağışlamıyorum. Sanki, dünyaya gelerek bir gizeme saygısızlık etmiş, adı olmayan önemli bir hata etmiştim. Henüz belirsiz bir varlık iken: Doğmak bana o zaman, başıma gelmediği için avunamayacağım bir felâket gibi görünür.