Muhammet Deniz

Muhammet Deniz
1öğrenci
Mskü /Pdr
Türkiye
45 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
giriş
"İnsanın başına gelen en kötü şey yapayalnız kalması değil, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlarla birlikte yaşamasıdır."Goethe
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gerilimi hissedeceğinize eminim ,iyi okurlar bunu bilir
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2021 01:59
Watney's Alive -Hary Gregson Kitabın bitmesine 25 sayfa kala bu müziği tekrar tekrar dinledim ."Mark Watney ". Kitap öyle sürükleyici ki kendinizi verdiniz mi bırakamıyorsunuz . Okuduğum sürükleyici romanlardan biri hatta en iyisi .Tüm satırları zihnimde canlandırdım . Gerilim -üzüntü hepsini zihnimde canlandırdım. Evet romanımız Marsta hayatta kalmaya çalışan bir karakterimize ait . Filmini izlemediyseniz önce kitabı okuyun derim. .Ama şunu unutmayalım ki karakterimiz Marsta tek başına . Yaptığı planlar , hesaplamalar onun hayatını kurtarıyor her fırsatta . Küçücük bir hesabın bile dünyada nelere mal olduğunu tahmin edin . Şimdi de bunu Mars için düşünün . Marslı şu an için okuduğum en iyi bilim kurgu romanı ...
1000Kitap
MarslıAndy Weir · İthaki Yayınları · 202210bin okunma

Muhammet Deniz

, bir kitap okudu
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Andy Weir
8.5/10 · 10bin okunma
"Uzay yolculuğu tehlikelidir .Tetikte olmaları gerekiyor .Dikkatleri dağılmamalı .Bir ekip arkadaşı kaybettikleri için üzgünler ama onu hayattayken geride bıraktıklarını öğrenirlerse yıkılırlar."
Sayfa 71·Kitabı okudu
Alıntı
okuyun ve kitabı hayatınızın merkezi yapın
10/10
·380 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2021 19:40
#Gençler gittiğiniz okullar size yetmeyecek.Sizi yetiştirmeyecek . Çünkü öyle kurgulandılar .Deliler gibi kitap okuyun.# İlber Ortaylı William Kamkwamba ona da hayalinin peşinden gittiği için deli dediler . William Afrika kıtasının bir yaşam örneği. O yaşadığı zorluklar sayesinde bu noktaya geldi . Denedi ve başardı.Çok kötü şartlar altında yaşadı. Ama hiçbir zaman okumaktan vazgeçmedi . Yaşadıkları kıtlık yüzünden okulu bırakmak zorunda kaldı. Birçok arkadaşı gibi . Ama o okumak istiyordu bir hayali vardı .Yel değirmeni yapmak... Bunun için onun tek bilgi kaynağı olan kitaplardan yararlandı .Adeta her şeyden habersiz kendi hayalini gerçekleştirdi . Ve sonunda hakkı olan yere geldi ama ne zorluklarla . William her zaman benim aklımda olacaksın. Herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum . Çünkü herkes bir anlam çıkaracaktır bu kitaptan .Ama daha çok biz gençler ... "Dünyanın çöp gördüğü yerde Afrika geri dönüşüm görür. Dünyanın işe yaramaz dediğine Afrika yeniden can verir ."
1000Kitap
Rüzgarı Dizginleyen ÇocukWilliam Kamkwamba · Beyaz Balina Yayınları · 20244,962 okunma