Öncelikle Beyhan Budak çok kaliteli ve içten bir yazar. Kendine İyi Davran Güzel İnsan ve Senin Suçun Değil kitaplarını okuduktan sonra kendi içimde bazı şeyleri görmemi sağladı . Duygularımın üstüne gittim . Öyle internetteki kitaplar gibi değil içten ve samimi bir şekilde anlatmış her şeyi Beyhan dostum. Dostum diyorum çünkü artık bir yol arkadaşım olacak . Kendisi de öyle sen diliyle hitap edilmesi gerektiğini söylüyor . Bu kitapları alacaklara tavsiyemdir , kitabın altını çizmeyecekseniz , üstünde düşünmeyecekseniz boşuna uğraşıp almayın derim . Evet bazı yerleri tekrar tekrar okudum tekrar tekrar düşündüm çünkü kitabın büyük çoğunluğunda kendimi gördüm bazen acı verdi ama artık farkındayım . Farkında olmak bile bir şey yapmak için harekete geçiriyor seni . Hayatta bazı şeyleri atlatamadıysan bazı acılarla yüzleşemediysen belki de bu kitaplar senin yüzleşmeni sağlayacaktır . Ben çok beğendim . Mutluluğunu Kaybettiğin Yerde Arama kitabını da en kısa sürede okuyacağım. Herkese iyi okumalar. :)