Muhammet Deniz

Muhammet Deniz
1öğrenci
Mskü /Pdr
Türkiye
45 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Kendinle Yüzleş
10/10
·236 syf.··
Beğendi
·
2021 17. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2021 19:58
Öncelikle Beyhan Budak çok kaliteli ve içten bir yazar. Kendine İyi Davran Güzel İnsan ve Senin Suçun Değil kitaplarını okuduktan sonra kendi içimde bazı şeyleri görmemi sağladı . Duygularımın üstüne gittim . Öyle internetteki kitaplar gibi değil içten ve samimi bir şekilde anlatmış her şeyi Beyhan dostum. Dostum diyorum çünkü artık bir yol arkadaşım olacak . Kendisi de öyle sen diliyle hitap edilmesi gerektiğini söylüyor . Bu kitapları alacaklara tavsiyemdir , kitabın altını çizmeyecekseniz , üstünde düşünmeyecekseniz boşuna uğraşıp almayın derim . Evet bazı yerleri tekrar tekrar okudum tekrar tekrar düşündüm çünkü kitabın büyük çoğunluğunda kendimi gördüm bazen acı verdi ama artık farkındayım . Farkında olmak bile bir şey yapmak için harekete geçiriyor seni . Hayatta bazı şeyleri atlatamadıysan bazı acılarla yüzleşemediysen belki de bu kitaplar senin yüzleşmeni sağlayacaktır . Ben çok beğendim . Mutluluğunu Kaybettiğin Yerde Arama kitabını da en kısa sürede okuyacağım. Herkese iyi okumalar. :)
İnsan ve Duygular
Senin Suçun DeğilBeyhan Budak · İnkılâp Kitabevi · 20207,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öncelikle Ruh sağlığı alanındakilerin kesinlikle okuması gereken bir kitap.
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2021 17:13
İrvan D.Yalom'un ilk kez bir kitabını okuyorum. Üslubu çok etkileyici . Gerçek psikoterapi öykülerini okumak farklı hissettirdi . Kendimi şu cümle ile bağdaşlaştırmak istedim sonlara doğru "Biz terapistler , kendilerini keşfetme yolculuğunda hastalarımıza eşlik ederken bir kısım belirsizlikle yaşamayı öğrenmek zorundayız" umarım eğitim hayatım boyunca bu sözlere uygun geliştiririm kendimi . Her zaman aklımda olacak . Yazarı yeni keşfettim kolay bırakmayacağım. Tanı kelimesine vurgu yapmıştı Yalom "Bizim alanda , hastaların nasıl tedavi edileceğine ilişkin rehberler oluşturmak adına her şeyi basitleştirme ve kodlama çabası ne kadar da boştu aslında!" Yani her insan başka bir deniz . Terapi demek o anda hasta ile birebir iletişimdir der Yalom. Kalıplara sıkışıp kalmak tehlikelidir demek istiyor.
Psikoloji
Günübirlik HayatlarIrvin D. Yalom · Pegasus Yayınları · 201616,3bin okunma
Gerilimi hissedeceğinize eminim ,iyi okurlar bunu bilir
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2021 01:59
Watney's Alive -Hary Gregson Kitabın bitmesine 25 sayfa kala bu müziği tekrar tekrar dinledim ."Mark Watney ". Kitap öyle sürükleyici ki kendinizi verdiniz mi bırakamıyorsunuz . Okuduğum sürükleyici romanlardan biri hatta en iyisi .Tüm satırları zihnimde canlandırdım . Gerilim -üzüntü hepsini zihnimde canlandırdım. Evet romanımız Marsta hayatta kalmaya çalışan bir karakterimize ait . Filmini izlemediyseniz önce kitabı okuyun derim. .Ama şunu unutmayalım ki karakterimiz Marsta tek başına . Yaptığı planlar , hesaplamalar onun hayatını kurtarıyor her fırsatta . Küçücük bir hesabın bile dünyada nelere mal olduğunu tahmin edin . Şimdi de bunu Mars için düşünün . Marslı şu an için okuduğum en iyi bilim kurgu romanı ...
1000Kitap
MarslıAndy Weir · İthaki Yayınları · 202210bin okunma
okuyun ve kitabı hayatınızın merkezi yapın
10/10
·380 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2021 19:40
#Gençler gittiğiniz okullar size yetmeyecek.Sizi yetiştirmeyecek . Çünkü öyle kurgulandılar .Deliler gibi kitap okuyun.# İlber Ortaylı William Kamkwamba ona da hayalinin peşinden gittiği için deli dediler . William Afrika kıtasının bir yaşam örneği. O yaşadığı zorluklar sayesinde bu noktaya geldi . Denedi ve başardı.Çok kötü şartlar altında yaşadı. Ama hiçbir zaman okumaktan vazgeçmedi . Yaşadıkları kıtlık yüzünden okulu bırakmak zorunda kaldı. Birçok arkadaşı gibi . Ama o okumak istiyordu bir hayali vardı .Yel değirmeni yapmak... Bunun için onun tek bilgi kaynağı olan kitaplardan yararlandı .Adeta her şeyden habersiz kendi hayalini gerçekleştirdi . Ve sonunda hakkı olan yere geldi ama ne zorluklarla . William her zaman benim aklımda olacaksın. Herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum . Çünkü herkes bir anlam çıkaracaktır bu kitaptan .Ama daha çok biz gençler ... "Dünyanın çöp gördüğü yerde Afrika geri dönüşüm görür. Dünyanın işe yaramaz dediğine Afrika yeniden can verir ."
1000Kitap
Rüzgarı Dizginleyen ÇocukWilliam Kamkwamba · Beyaz Balina Yayınları · 20244,959 okunma
"Kendine iyi davran "
8/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2021 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2021 02:45
Öncelikle hayatımda bazı şeyleri çok düşündüğüm zamanda elime aldığım bu kitap beni kendime olan saygımı düşündürmeye itti.Beyhan Budak öyle güzel anlatmış ki sohbet edercesine insan sıkılmadan okuyabiliyor.Kendimi okurken çok huzurlu hissettim.Okurken aklıma Joseph Murphy'nin Bilinçaltının Gücü adlı kitabı aklıma geldi ve uzun zaman önce bu kitabı okuduğumu hatırladım.O zamandan bu zamana çok şeyler değiştiğini fark ettim . Ve kitaptaki "Bu da geçer ya hu "sözü hiç peşimi bırakmadı satırlar boyunca . Hayat ne kadar zor olursa olsun Böyle kitaplar hep yanı başımızda olmalı . Hissetmeli ,hatırlamalı ki kendi içimizde bir şeylerin değiştiğini fark edebilelim ve hayatımıza daha güzel daha anlamlı devam edelim . "BAKİ KALAN BU KUBBEDE BİR HOŞ SADA İMİŞ" "KENDİNE İYİ DAVRAN GÜZEL İNSAN " :)
1000Kitap
Kendine İyi Davran Güzel İnsanBeyhan Budak · Destek Yayınları · 201912,9bin okunma