Gençliğimin Baltimore'unda siyahi olmak , dünyanın koşulları karşısında , silahlar , yumruklar , bıçaklar , kokain , tecavüz ve hastalık karşısında çıplak olmaktı . Oysa çıplaklık bir hata ya da bir patoloji değildir. Çıplaklık , politikanın doğru ve amaçlanmış sonucu , insanların yüzyıllarca korku altında yaşamaya zorlanmasının beklenen neticesidir.